Bestellen en Leveren

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

De bestelbevestiging versturen wij automatisch zodra de order juist is ontvangen. Het kan echter voorkomen dat deze in uw spambox terecht komt. Staat deze niet in de spambox en twijfelt u of alles goed is gegaan? Neem dan contact met ons op via info@ongedierteproducten.nl.

Kan ik mijn order nog aanpassen?

Dit is afhankelijk hoe ver wij zijn met het verwerken van uw bestelling. Neem hiervoor telefonisch contact op via 072-534 56 00.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan zolang deze nog niet door ons klaar is gemaakt voor verzending. Binnen kantooruren kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen via 072- 534 56 00. Buiten kantooruren kunt u mailen naar: info@ongedierteproducten.nl

Waar kan ik een kopie factuur opvragen?

Heeft u geen factuur ontvangen? Het kan zijn dat deze in de spambox is terechtgekomen. Kopiefacturen zijn altijd aan te vragen via: info@ongedierteproducten.nl

Wanneer worden mijn bestelde producten geleverd?

Als de order is geplaatst op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur worden de meeste producten de volgende dag geleverd. Bestelling welke in het weekend worden geplaatst worden dinsdag door PostNL bezorgd. U ontvangt van PostNL een Track en Trace code waarmee u een indicatie van de bezorgtijd kunt opvragen.

Welke bezorgopties zijn er?

Standaard levering:
Wanneer u kiest voor de standaardlevering en de bestelling op werkdagen voor 16.00 uur plaatst heeft u deze de volgende dag in huis.

Avondlevering:
Indien u overdag niet thuis bent en uw bestelling daarom liever in de avonduren ontvangt kiest u voor de avondlevering. Deze levermethode is beschikbaar van dinsdag tot en met vrijdag. De bezorger zal uw bestelling tussen 18:00 en 22:00 uur bij u aanbieden.

Alleen huisadres:

Ondanks dat wij al onze pakketten op discrete wijze verpakken kunnen wij het ons voorstellen dat u de bestelling graag zelf in ontvangst neemt.

Afhalen bij postNL locatie:
Kies ervoor om uw bestelling op te halen bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Selecteer eenvoudig het PostNL afhaalpunt wat u het beste uitkomt. Het pakket is op de aangegeven dag vanaf 15:00 uur op de locatie af te halen.

Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Het kan voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd. In dit geval vragen wij u om een mail inclusief foto van het product en/of verpakking te versturen naar: info@ongedierteproducten.nl.

Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Bij het plaatsen van de bestelling kiest u voor ophalen in Heerhugowaard. De bestelling is vervolgens direct bij ons af te halen.

Bezoekadres:
Walenco BV
Zeppelinstraat 10
1704 SH Heerhugowaard

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Wat wilt u bestrijden?